Flaška objasňující

23.03.2002 14:10

Tak jsem se konečně vrátil ke psaní. A že je toho ve mně jako v koze! Předně se musím všem omluvit, že jsem se dlouho neozval, ale u nás tučňáků je nějak samozřejmé dlouhé mlčení. Máme totiž blízko k indiánům a těm jak známo také není do řeči, když není o čem mluvit. No a jelikož mě trápí úplně jiné starosti, které nelze řešit přes stránky pavoučí sítě a tak mlčím.
A ty starosti, které mám a snesou síť, tak pro změnu nejdou řešit přes síť, protože jsem se nemohl připojit. Bylo to podobné, jako když jsem se trochu unavil hraním desek na jedné párty na Kladně a zapomněl úplně na bundu s telefonem a portmonkou. To jsem samozřejmě zjistil až doma. A tak první co mne napadlo, zavolat si na svoje číslo mobilu. Problém byl, že v půl čtvrté ráno jsem si zaboha nemohl vzpomenout na svoje nambr. Výsledkem bylo, že několik obyvatel ČR s podobným číslem mobilu si v sobotu ráno přivstalo.
Ráno mi kamarádka poradila, abych zavolal těm lidem, se kterými jsem byl na párty. Čísla jsem na ně měl. Ale v databázi toho debilního mobilu�
Zkrátka. Dokud máte nějakou věc, nikdy to neoceníte dokud tu věc neztratíte. A to je nejen o věcech, ale i lidech!
Takže příště jarně, vesele, slunečně a hlavně společně!!!!

—————

Zpět