Flaška druhá - únor

01.02.2001 13:52

Tak tu máme opět konec měsíce. To jsem si uvědomil zrovna dneska, protože mi rodiče přinesli domů nějakej papír se slovy vyplnit. Tak jsem si teda přečetl návod a zjistil jsem, že mám ještě do půlnoci čas a tak jsem si začal důkladně, jelikož je to důležitá věc, všechny otázky pečlivě pročítat, abych v tom neudělal nějakou botu a pak nevyšla statistická chyba. Jal jsem se i ořezat si na to novou tužku, leč byl jsem upozorněn bystrými rodiči na fakt, že to mám dělat specielní fixou na tento případ zvlášť vyrobenou.

Jenže na otázkách nic těžkýho nebylo a hodiny ukazujou teprve půl jedenáctý. V TV nic není, sítě jsou v únoru zamrzlý a to i internetový.

Ha.
Já nenapsal úvodník pro volejbal. Rychle něco vymyslet� Tak. Hm. No. V únoru, co dělali v únoru. Tržbu skoro vůbec, jestli to třeba nebylo zimou. Nojo. Vždyť naposled se jich sešlo pět a půl /Káša si zapomněl doma cvičky a ostražitý správce tělocvičny ho tam nepustil, neb by pokazil palubovku/ a pití taky moc nedali.
Tak já ten dotazník vyplnim teď. Snad nikdo nepozná, že to bude vo pár minut dřív naškrábaný. Snad si nebudou dělat rozbor lihu v tužce na čas použití�No a je to, zámeček ve Francii je Marty, tak ten tam psát nebudu, mobil je Oskara, tak to se mne taky netýká. Pche, to jsem zvědavej, jestli Ivan přizná tu rozebranou felicii. Tak a podepsat. A půjdu asi spát.
Tak o volejbalu jsem tenhle měsíc moc nenapsal, to je fakt. Jenže ona žádná flaška nebyla vypitá. Moc práce a málo zábavy, si říkám. Ale svátky jara se blíží a s tím i vyšší teploty /ne tělesné, ty jsou možná další příčinou slabých účastí/ ovzduší a i vyšší účast při trénincích na letní sezonu.
Crrrrrr...
Moment, někdo zvoní�
...jsem zde, to byla návštěva z Moravy. Musel jsem je nechat spát na nádraží, protože dotazník jsem už vyplnil a opravit dočasné osoby se mi nechce. To je nápad. Ještě by vznikla statistická chyba.

—————

Zpět