Flaška doporučující!

01.11.2001 14:07

Udělal jsem fantastickej objev. Možná, že ho měl někdo přede mnou a akorát já o tom nevím, ale já jsem toho plnej. A přitom to začalo docela nenápadně.
Jednou mne postihl břichabol, a bylo to docela rychlý a tak cestou na záchod jsem nestačil sebrat ze stolu Blesk, ani Hrom a omylem se mi do ruky dostal návod na novou pračku.
V tom fofru už nebyl čas se vracet a tak jsem zasedl a otevřel zmíněný buletyn, nebo jak se to píše. A tehdy to všechno začalo. Do tohoto času jsem návody k spotřebičům odmítal se slovy návody jsou pro blbce, inteligent to pochopí sám. V návodu bylo napsáno, že před praním prádlo do pračky vložíme a uzavřeme dvířka od bubnu, jinak to nebude fungovat. Geniální. V rubrice obvyklé závady bylo zase uvedeno, že v případě, že pračka nefunguje příčinou může být nezastrčená přívodní šňůra do zásuvky!
Bolest břicha nepřestávala a tak jsem otevřel lahvičku s léky a vypadl na mne příbalový leták. Ihned jsem se dozvěděl, že uvedené ampulky mám spolknout a zapít vodou! Díky návodu jsem si je nestrčil do p�!!!
Zhluboka jsem si oddechl a šel si pustit video. Radši jsem si našel starý návod, jestli to nedělám špatně. A hle! V případě, že přístroj nereprodukuje obraz podle mých představ příčinou může být: špatně zastrčená kazeta, špatně zavedená přívodní šňůra /opět proklatá šňůra/, a to pozor na to svinstvo: nekompatibilní TV příjímač. Žena v domácnosti po přečtení této zprávy skáče ihned z okna.
Takže Vás prosím, kdo objeví nejblbější návod k použití, ať mi dá vědět! Díky.

PS: Pokud si chcete nakapat oční kapky do očí, lékaři doporučují sundat si kontaktní čočky a brýle. Zkusil jsem to, a je to fakt lepší!

Mac, listopad, Praha

—————

Zpět